lørdag 1. desember 2012

1. Desember!! :)

   Utrolig at det er første desember allerede! Fytti grisen, tida flyr sinnsykt fort altså! Jeg har ikke fått starta på julegaver eller noe enda... hehe.... Det burde jeg sikkert gjøre snart eller hva? ;) Hva med dere? Har dere startet med julegaver og julepynt og alt det?
   Jeg gleder meg i hvert fall veldig til jul! Det er så koselig! Jeg begynte å høre på julemusikk for omtrent to uker siden.. haha. Så jula er hjertelig velkommen hos meg! ;)
   Hva synes dere om det nye designet på bloggen min? Tekte jeg måtte ha noe med julen å gjøre! :D
   Tenkte å dele med dere en tegning jeg tegnet på skolen. Den skulle egentlig være til en oppgave, men jeg fant ut at det ikke ble riktig ifølge oppgaven, så jeg måtte begynne helt på nytt... Dumt, for jeg ble veldig fornøyd. :)

"Child with balloon"

1 kommentar:

  1. Ja helt enig! Gleder meg også til jul og jeg har begynt på noen gaver jeg da.. Hint hint ;) Søtt design på bloggen, Emma ^^ Fin tegning så langt og, dumt du ikke kunne bruke den på oppg. på skolen :/ Men du er super flink :DD

    SvarSlett

Skriv gjerne en kommentar :)