fredag 21. desember 2012

Julekortlaging :)

   Nå er det ikke lenge til jul!! :) Noen som gleder seg eller? Jeg gjør det i hvertfall! :D
   Den siste oppgaven vi hadde på skolen i formgiving før jul var å lage julekort. Vi skulle egentlig prøve å få solgt noen kort til inntekt for en klassetur til våren, men jeg m si at det ikke ble så suksessfullt... Vi ble ferdig på tirsdag så det var altfor kort tid å selge... Dumt, kunne sikkert funka. Jaja... vi får finne på noe annet for å tjene inn penger til klasseturen. :)

 
   Kortene er satt sammen i photoshop. Figurene har jeg tegnet for hånd og scannet inn på pc'n. Personlig liker jeg det som står på høykant bakerst, men ble også fornøyd med de andre kortene. :)

   I engelsktimene for en stund siden så vi filmen "The devil wears Prada" og jeg har fått hekta på den ene sangen. Tenkte å dele den med dere! :)

 
God jul til dere alle! :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)