lørdag 22. desember 2012

Beskjæringsoppgave :)

   God morgen alle sammen! To dager igjen til jul! Can't wait!!
   Tenkte å dele med dere en oppgave vi gjorde på skolen for en stund siden. Vi skulle beskjære et bilde og sette det sammen til en komposisjon. Vi skulle også velge en tekst som ville passe, og sette den inn i komposisjonen. Veldig morsomt og lærerikt faktisk. En fin øvelse for å se muligheter! :)

Dette er bildet jeg valgte. Jeg tok dette bildet da jeg var i England i høstferien ifjor. Syntes det ga et sterkt uttrykk når det var et krigsskip der. Det startet i hvert fall tanker i mitt hode.

Versjon 1

Versjon 2

Versjon 3

Versjon 4

Versjon 5

Versjon 6
 
Tenkte å dele en annen sang som jeg har "gjenfunnet". Husker denne fra da jeg var mindre og pappa spilte den i stua på høy guffe. Minner! :) 
Michael Jackson - Will you be there

 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)