onsdag 25. april 2012

Nr. 1 i rekka: Grafitti and Spraypaint :)

   Nå sitter jeg å øver naturfag, men trengte en pause, så da skriver jeg innlegg i bloggen nå. :) Vi skal ha prøve om bølger og stråler og gammastråling. HJÆLP! Det er så vanskelig! Vi har vært gjennom hele kapittelet i timene allerede, men jeg skjønte bare brøkdeler av det da, og nå er det ikke så mye bedre. Jeg har aldri opplevd å ikke skjønne noen ting før... Ikke gøy! :( Det hjelper ikke akkurat med hodepine når jeg må øve heller... Jeg får gjøre det beste ut av det! :) Se alltid lyst på det er mitt motto! Hakuna Matata, som sagt i Løvenes konge. :)
   Tenkte å dele en tegning som jeg såvidt nevnte i innlegget igår. Jeg sa at "Daydream" tegningen min var nummer to av "krussedulltegningene" mine. (Vet ikke hva annet jeg skal kalle dem) Så da kan jeg jo dele den første! :) Jeg har kalt den Grafitti and Spraypaint. Den er i sort/hvitt, men det dumme er at jeg tegnet den med blyant og ikke med tusj. Derfor må jeg være ekstra forsiktig med den fordi jeg lett kan gni alt utover... Men ja, jeg får vel gå tilbake til naturfagen jeg da... ønsk meg lykke til! ;)

Grafitti and Spraypaint

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)