tirsdag 17. april 2012

Nytt prosjekt: mal en sko! :)

   I formgivning idag begynte vi på et nytt prosjekt. Vi skal male på en sko. Så i de tre timene med formgivning vi hadde idag har vi gjort klar skoen til maling ved å pusse den med neglakkfjerner (aceton) pusset skoen med sandpapir og malt to strøk med hvit maling.
   Vi skal la oss inspirere av et maleri av en kunstner fra Modernismen. Neste tirsdag skal vi derfor ha mye teori i formgivning. Ikke det morsomste jeg vet, men likevel interresant og kjekt å kunne. Jeg skal se om jeg kan få tatt noen bilder underveis i prosjektet så dere kan være med på forandringen av min gamle Converse ;)
   Jeg tenkte å dele noen øvelser vi har hatt i Photoshop tidligere i formgivning i år. Vi skulle forandre farger og kontraster i et bilde. Vi fikk ingen karakter eller noen vurdering. Det var kun for å øve oss i Photoshop. Her er før og etter bilder av det jeg gjorde. :) (De to siste bildene er av meg, hvis dere lurer. Men jeg har ikke så langt hår lenger... De andre bildene fant jeg på nettet.)

Før

Etter

Før

Etter

Før

Etter

Før

Etter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)