torsdag 26. april 2012

Nr. 3 i rekka: Moving Starlight Hypnotic :)

   Naturfagsprøva idag gikk bedre enn foventet! Heldigvis! Vi hadde en time forberedelse, da vi kunne ta notater på et ark vi kunne bruke på prøva, og en time til å gjøre prøva. Hadde jeg ikke hatt det, notatarket tror jeg virkelig denne prøven hadde gått skikkelig dårlig. Så jeg er fornøyd med innsatsen min og håper på det beste. :)
   Imorgen får jeg tilbake matte heldagsprøva jeg hadde på fredag sist uke. håper virkelig på et bra resultat. Er det et fag jeg har steget i, så er det matte! Å det er egentlig veldig rart. Skulle tro man ville synke i karakter i matte på videregående, men for meg går det motsatt vei. I norsk derrimot, synker jeg som bare rakker'n! Mye av grunnen til bedre karakterer i matte er nok at jeg har en MYE bedre lærer nå enn jeg hadde på ungdomskolen. Jeg tørr faktisk si at den mattelæreren jeg har nå er en av de beste lærerne (uansett fag) jeg har hatt noen gang. :) Takk Jorunn, du er en super lærer! Du får alle til å kose seg i timene dine. :) Til å med i en matteime! Det er vannvittig bra!
   Tenkte å dele min tredje "krussedulltegning" idag. Er veldig fornøyd med fargekombinasjonen i "flaggene" rundt den gule stjerna! :) Hva synes dere er det beste? Vil gjerne vite. ;)

Moving Starlight Hypnotic

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)