mandag 16. april 2012

Design en stol :)

   Akkurat nå sitter jeg på skolen med vennene mine. Gymtimen vår ble avlyst for det var ingen lærer som dukket opp for å ha oss. Nå har vi altså to skoletimer med fri. Så da tenkte jeg "Hvorfor ikke skrive et innlegg i bloggen?" God idè eller hva? ;) Så jeg tenkte å dele en skoleoppgave vi holdt på med i formgiving i ukene før påske. Jeg ble ferdig med oppgaven fredag 30. mars. Oppgaven gikk ut på å designe en stol, lage en 3D/2D modell i et dataprogram som heter sketchup, og lage en reklameplakat der man viser materiale, arbeidstegninger og skriver kort om stolen.

Sketchup modell: Stolen rett forfra

Sketchup modell: Stolen på skrå og med skygge

Reklameplakat med modeller fra sketchup, arbeidstegninger og materialevalg 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)