mandag 7. mai 2012

Mye å gjøre denne uka! :)

   Ja, denne uka er det mye som skjer. Jeg har skolearbeid. To prosjekter: naturfag og engelsk, og prøveeksamen i formgivning. Ingen i klassen er egentlig sikre på hvordan det skal foregå, men det får vi nok mer greie på, på skolen imorgen. Det er danseforestilling på torsdag, som jeg skal være med på, og sceneprøver på onsdag. På fredag er jeg invitert i en bursdag i Oslo-området, på lørdag skal jeg egentlig ut med familien å se på monstertrucks. (Vi får se hvordan det blir i forhold til bursdagen) Som sagt, mye skjer denne uka! :) Men det er jo greit en gang i blandt. Da føler man at man lever. Heldighvis er det ikke sånn hele året da! ;)
   Tenkte å dele en tegning (egentlig tre tegninger satt sammen i en) som jeg har kalt: I See You. Jeg hadde drevet med scrapbooking og hadde noen papirbiter til overs. Det endte med at jeg tegnet disse tegningene på dem. Jeg liker best de to til høyre. :)

I See You

Allstar Weekend: "A Different Side of Me"
En sang som går konstant på telefonen min! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)