torsdag 14. juni 2012

D.Gray-Man :)

   Vil dele med dere idag noen tegninger jeg tegnet for omtrent et år siden. Jeg ble inspirert av en serie jeg så da som heter D.Gray-Man. Og om du ikke har sett den så bør du! Den serien er dødsbra! Men den er foreløpig på 133 episoder. Det skal egentlig bli flere, men forfatteren av serien har vært syk eller noe i den dur så de stoppet "produksjonen". Jeg vet ikke om de kommer til å gjøre den ferdig eller ikke. Men man kan jo alltid håpe!! Det gjør jeg. :)

Jasdero og Devit = Jasdevit ("virkelige" personer fra serien, og de er så morsomme! ;D)

Dette er ikke en "virkelig" person fra erien, men jeg ble insprert av uniformene de bruker og kortene. :) Jeg har kalt tegningen Magic Spell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)