fredag 1. juni 2012

Scrapbooking dagen lang! :)

   Idag brukte jeg fridagen min til stort sett å lage diverse kort. Men jeg gikk også tur med hunden min og syklet med venninnen min Sara til butikken fordi hun ville lage seg brownies. (godteeteren, hehe)
  


   Dette er kortene jeg laget idag, seks stykker tilsammen. Har tenkt å ha egne bloddinnlegg for hvert av dem, så se fram til det de neste par dagene. ;)
   Jeg lagde også øredobber idag i perler. Klarer dere å se hva det er? ;) Festet dem bare på et par øreringer jeg har. Et smart triks jeg har brukt en god del for å få "nye" og mer fancy/unike smykker ;)

Life

Grow

Life og Grow

Dette er mønsteret jeg laget med inspirasjon fra et bilde jeg fant på nettet.

Laget et par øredobber til, men rakk ikke å stryke den andre før jeg skulle legge meg, så det får jeg fikse imorgen ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)