fredag 29. juni 2012

Rosa og grønn, alltid en god kombinasjon :)

   Hei, hei! Hva har dere gjordt idag? Jeg har sortert all musikken min på pc'en idag. Det tok to dager å få all musikken i orden... puh! Fant ut at jeg har over 4000 sanger, det er mange! Men nå er jeg ferdig! :) Juhu!
   Så til det jeg skal dele med dere idag. Et bursdagskort jeg laget samtidig som jeg laget bursdagskortet til Hanne. Da jeg var ferdig med dette kortet syntes jeg ikke det ble serlig spesielt, men etterhvert har jeg begynt å like det bedre og bedre. Det er enkelt og elegant, og jeg liker veldig godt fargekombinasjonen med rosa og grønt. :)

Forsiden
Det grønne og den rosa bakgrunnen går så fint sammen! :)

Innsiden
Det rosa papiret var mønstret på begge sider og gjorde innsiden veldig elegant! Det eneste jeg gjorde var å sette inn et kvadratisk ark som jeg hadde laget ramme på med en promarker-tusj. Så linte jeg et grønt hjerte på toppen. :)

Baksiden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)