lørdag 30. juni 2012

Tutti Frutti! Og en kort beskjed :)

   Jeg tegnet en tenging for noen dager siden som jeg har kalt Tutti Frutti. Jeg ble spesielt fornøyd med fargene jeg brukte på denne tegningen. Jeg har aldri tegnet en person med blått hår... likte hvordan det ble. :) Øynene syntes jeg også ble fine, liker når ønene er lyseblå! Det er såå fint!
   Den korte beskjeden jeg skal nevne er at jeg ikke får blogget fram til 9. juli. Så det blir ingen innlegg her på bloggen før 9. juli. Grunnen til det er at jeg skal til Sverige på noe som heter EFY. (Especially For Youth) som arrangeres av kirken jeg er medlem av. Det arrangeres annethvert år. Jeg var med i 2010 da det var i Norge. Det er såå gøy og koselig! Så jeg gleder med VELDIG til det. Håper dere også har noe morsomt å gjøre i de dagene som kommer. :) Om noen av dere lurer på hva EFY går ut på og hva det er kan dere sjekke ut denne linken: https://www.efy-europe.org/no/site/page/whatisefy.xml
Snakkes 9. juli :)

Tutti Frutti

Nærbilde



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)