tirsdag 12. juni 2012

Klarer tydelighvis ikke å telle jeg! :)

   Jeg er antakelig helt tullerusk eller elendig til å telle for jeg fant akkurat ut at det egentlig var syv kort jeg laget og ikke seks kort... Hahaha! Ler av meg selv, går det an! ;) Sumlehuet Emma! Sååå, da kan jeg dele med dere det SYVENDE kortet som jeg hadde glemt... Som også er burdagskortet jeg ga til en av de søteste, snilleste, (sprøeste), Glappyeste venninnene jeg noen gang har hatt. Nemlig Kariña, som hadde bursdag på søndag! :)
   Ble veldig fornøyd med dette kortet og tenkte med en gang på Kariña da jeg var ferdig! Engelen er det jeg ble mest fornøyd med på hele kortet, men resultatet er jo veldig fint som en helhet synes jeg også! :)
  
Forsiden

Engelen på forsiden: "Embosset" med hvit embossing og jeg farget innafor det hvite. Ble veldig fornøyd med det, fordi man ser rutene igjennom! :)

Innsiden

Baksiden


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)