tirsdag 5. juni 2012

Kort 3/6: Søtt og elegant "guttekort" :)

   Hei igjen! Har alle hatt en fin tirsdag? Håper det! :)
   Idag går jeg rett til kortet jeg skal dele med der idag, fordi jeg egentlig ikke har noe spesielt å fortelle... Da jeg laget dette kortet tenkte jeg at jeg skulle lage et litt mer "gutte-passende" kort. Så jeg brukte "guttefargene" blå og grønn, sammen med brunt, som jeg synes er veldig fine farger sammen. Jeg unngikk "jentete" ting som mye mønster og masse små detaljer. Jeg ville holde det enkelt, men likevel pent og elegant (med en dæsj av stil, hehe!). Hjertene var en liten detalj som jeg syntes passet inn selv om det er et "guttekort". Hva synes dere? Dette er det kortet jeg likte best av de jeg laget den dagen!
Forside
Innside

Bakside



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)