onsdag 20. juni 2012

Sommerferie og sommerfugler! :)

   Tenkte å dele noen bilder jeg tok da jeeg var i England i høstferien ifjor. Vi var på besøk hos tanten og onkelen min. Det var veldig koselig, og jeg ser fram til at de skal komme hit til Norge i sommer! :) Da vi var i England besøkte vi en sommerfuglpark med tropiske sommerfugler. Det var veldig fuktig inne i parken (hadde ofte problemer med dogg på linsa!)  og det var masse fine sommerfugler der. Mamma syntes det vsr veldig fint, fordi hun er så glad i sommerfugler, men samtidig syntes hun det var litt ekkelt. Det er fordi hun har fuglefobi, og sommerfuglene var ganske store. (på størelse med små fugler, som kjøttmeis for eksempel) Så om sommerfuglene kom for nærme vek mamma fort unna og gav fra seg et klynk. hun holdt seg også hele tiden for munnen... mamma altså... ;) Men vi er glad i henne likevel! :)

Dette er et bilde søsteren min tok da det kom en sommerfugl og satte seg på ryggen min :)

Jeg liker fargene i dette bilde

Her kan dere se at det er litt dogg på linsa...

Se på de fine fargene!!!

Denne syntes jeg var såå søt!

Enda et bilde av den søte!

Gullfisker i vannet :)

Dette er den typen sommerfugl som har "øyne" på baksiden av vingene (har bilder av det også)

Dette kan jeg trygt kalle et av mine beste blinkskudd!

Her er "øynene" jeg snakket om. Er de ikke kule?

Syntes det var fint med det skiltet i bakgrunnen. Det gir liksom mer betydning til bilde. :)

Sommerfugler er glad i epler... det visste jeg ikke før jeg så det... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)