mandag 25. juni 2012

Skrulla i farger :)

   Idag var jeg i Drammen med mamma, bestemor og søsteren min for å kjøpe stoffer på stof og stil. Mamma har nemlig fått sy-dilla, så hun ville ha noen fine stoffer til å sy kjoler med. Hun skal også sy en bukse til meg, som jeg gleder meg veldig til er ferdig! Stoffet jeg valgte er såå fint! Jeg fikk også tak i et mønster og stoff til å sy meg et ganske stort dinosaur-kosedyr! Som jeg gleder meg til å vise dere hvordan det kommer til å gå med... Håper det ikke blir for vanskelig... Neida, jeg skal nok få det til! :) Vet ikke helt når jeg får starta, men håper at det blir i den nærmeste framtid! :)
   Idag tenkte jeg å bare vise dere et før g etter bilde av "Skrulla" som jeg delte med dere for noen dager siden. Så her er bildet:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)