mandag 18. juni 2012

Nye blomsterbilder :)

Idag var mamma, søsteren min og jeg hos gartneriet (et meget flott ord for blomsterbutikk) for å kjøpe blomster. Så da tok jeg med kamera for å ta litt bilder slik som jeg gjorde ifjor. :) Her er noen av blinkskuddene mine
Denne blomsten var rett og slett perfekt! Den ser ut som den er tegnet på data eller noe! Helt sykt! Se på de fargene! Jeg ble helt forelska!!!

Når jeg ser dette bildet tenker jeg på sommer! :) Rolig og fredelig.

Fargene!

Dette er en mer (u)perfekt blomst jeg bruker (u) fordi den er litt rufsete og ikke særlig symetrisk, men likevel har den en sjarm og er perfekt på en annen måte. Det var det jeg tenkte da jeg tok dette bilde.

Haha, når jeg ser på dette bilde tenker jeg på revehaler... ;)

Disse blomstene er såå nydelige! Det var disse søsteren min likte best, men vi kjøpte ingen. :(

Ut av alle blomstene jeg så, og tok bilder av idag, er dette definitivt min favoritt! Det er samme type som det første bildet, men denne har litt andre farger. BAre se på de vakre fargene!

Kan ikke få nok av de fargene!

Søte, gule, enkle blomster! :)

Nok et bilde av de søte små!

Og ikke glem stemorsblomsten! Blir alltid like fasinert av denne blomsten, selvom den er ganske "vanlig". Den er så annerledes fra andre blomster, med den spesielle formen... Jeg liker'n! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)