onsdag 6. juni 2012

Kort 4/6: Blomster og sommerfugl :)

   Har dere sett det nye designet mitt her på bloggen? (dumt spørsmål) Ble vedlig fornøyd med det. Likte de andre også, men det så ikke så "profesjonelt" ut hvis dere skjønner. Tenkte og jobbet lenge med designet igår, og fikk til slutt laget det som jeg har nå. Enkelt og elegant. Ikke for forstyrrende med masse forskjellige farger osv... Også ser man teksten mye lettere. :) Skal holde meg til hvit bakgrunn har jeg funnet ut (det gjør det lett å forandre eller gjøre om litt på designet så det passer til forskjellige årstider og høytider. Som jeg har tenkt å gjøre.)
   Ja, da har vi kommet til det fjerde kortet allerede. Dette er et kort som jeg eksprimenterte en del med. Jeg er egentlig ikke så glad i å bruke blomster osv. på kort. (har skiftet litt mening nå da... da jeg så resultatet) Dette er et av kortene jeg ble mest fornøyd med. (sammen med det "enkle og elegante guttekortet" jeg skrev om igår.)

Forside
Ingen innside på dette kortet heller er jeg redd... :/

Bakside

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)