mandag 4. juni 2012

Kort 2/6: Rosa og rødt :)

   Har dere hatt en fin helg? Det har jeg. Jeg har slappet av og kost meg. Var på korøvelse i kirken igår også. Vi begynner å bli skikkelig gode til påskekonserten vi skal holde til neste år! :)
   Idag deler jeg med dere det andre kortet jeg laget, for noen dager siden. :) Da jeg laget dette kortet ble jeg inspirert av to pakkebånd jeg har, rosa og rød (som dere ser på bildet. Jeg brukte samme teknikk som på det "sommerlig og blomstrete kortet") Og jeg synes at rosa og rødt er såå fint sammen. Så fant jeg det nydelige papiret som jeg har brukt med mønstrede sirkler. Igjen, jeg elsker fargene! Jeg "embosset" (vet ikke hvordan det skrives haha!) også på et hjerte, men ble ikke så formøyd med det... Det ble litt rart plassert... :/ Men ja... Her er kortet. :)

Forsiden
Har igjen ikke noe bilde av innsiden fordi det ikke er noe spesielt der... Bare brunt papir... ;)

Baksiden



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)