lørdag 5. mai 2012

"Månedens dans", tilfeldig tegning, og en fin sang! :)

   Det blir ikke et særlig langt blogg innlegg idag (i natt) Kom akkurat hjem fra "månedens dans" som kirken jeg er medlem av arrangerer en gang hver måned. Denne gangen var det i mitt område. Det kommer nemlig ungdom fra forskjellige steder i Norge for å være med på det, og dansene arrangeres derfor på forskjellige steder hver gang. Jeg hadde det veldig koselig idag, og gleder meg allerede til neste dans. :) Men føttene mine verker!! Jeg har dansa nesten hele kvelden.
   Tegningen jeg deler med dere idag er noe jeg holdt på med da jeg kjedet meg... det er bare masse tilfeldig.. ble ganske fornøyd med hånda da... :) God natt og sov godt :)


Dette er en sang som er laget for ungdommen i kirken vår. Den handler om årets tema: "Stå opp og la deres lys skinne, så dere kan være et banner for nasjonene" :) Jeg liker den veldig godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)