mandag 14. mai 2012

I Will Save You! :)

   Huff, jeg har egentlig en engelsk framføring imorgen, men jeg har ikke gjort den ferdig... Jeg skal prøve å kontakte læreren og si ifra. Håper alt går i orden. Har egentlig aldri vært sent ute med en presentasjon før tror jeg. Føles ikke særlig godt. Lærerne blir så skuffa da, og det forstår jeg godt! Ellers har jeg hatt en så og si: Skikkelig Mandag! Da vekkerklokka mi ringte til morgenen idag, føltes det som om den ringte rett etter jeg hadde lagt meg til å sove. På kjøkkenet da jeg skulle lage meg frokost, sølte jeg først vann på gulvet og deretter melk da jeg skulle ha frokostblanding til frokost. Jeg var skikkelig deppa og lei, så jeg må beklage til alle som jeg var med idag til morgenen... (Jeg hadde en dårlig dag)
   Tenkte derfor å dele en tegning jeg tegnet for en god stund siden. Jeg har kalt den I Will Save You. Jeg vet at selv om vi har det vanskelig av og til så er det en som passer på oss. Jeg har tidligere sagt at jeg ofte går i kirken jeg er medlem av. (Hver søndag og hver torsdag) Jeg har en sterk tro på Gud og Jesus. Hvis dere ønsker vite mer om religionen jeg tilhører eller lignende så skriv gjerne en kommentar og fortell meg det. Jeg deler gjerne. Ikke fordi jeg vil frelse dere eller noe liknende ekstreme greier, men kanskje fordi det alltid er gøy å lære om nye ting. Det synes i hvertfall jeg. :)

I Will Save You


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)