torsdag 17. mai 2012

17. mai. 2012 :)

   Jeg har hatt en flott 17. mai i år. Jeg gikk i tog med to av mine venninner. Hadde ikke planlagt det fordi skolen jeg går på ikke gikk i det toget. Men gikk altså med dem for deres skoler. :) Det var koselig. Så har jeg spist softis, en "tradisjon" på 17. mai. Resten av dagen var familien samlet hos onkelen min og tanten min Camilla. De bor litt utpå "landet" og har en kjempeutsikt! Det ga en god stemning å se den vakre naturen vi har i dette flotte landet vårt. Det ble ikke så dårlig vær som det var meldt. Langt ifra! Det var opphold hele tiden, og til og med litt sol av og til! :) Da ble vi fornøyde alle sammen.
   Jeg tok noen bilder idag som jeg tenkte å dele her. Ikke akkurat kjempe 17.mai'ish, men jeg syntes det ble bra bilder. :)
   Jeg tenkte også å dele en video jeg har sett / hørt så mange ganger de siste dagene. Det er en "musikkvideo" av Ole Hamre, som ble vist på NRK på nyttårsaften. Jeg får tårer i øynene hver gang jeg ser den! Jeg synes det er en så flott måte å vise norges nasjonalsang og at det finnes så mange forskjellige mennesker her i landet vårt. :) Håper alle har hatt en strålende 17. mai! :D

Båten var et skikkelig bra motiv. :) Jeg elsket fargene og bare måtte ta bilde!

Øyet til søsteren min gjennom en kikkert som er montert i byen.

Søsteren min i bunad og med flagg gjennom kikkerten. :)


Folkofonen: Ja vi elsker - Ole Hamre


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)