onsdag 2. mai 2012

Favorittfilmer :)

   Jeg er ikke en veldig stor film- og tv-fan, men liker å se en film nå og da. Jeg ser mye på anime på nettet da, det skal jeg innrømme. ;) Men jeg vil nevne tre av mine favorittfilmer. Jeg er en STOR fan av Disney-filmer og mine topp tre Disney-filmer er:
  1. Sjørøverplaneten
  2. Ringeren i Notre Dame
  3. Skjønnheten og udyret
   Jeg kunne nevnt alle egentlig for jeg synes alle Disney-filmer er fantastiske! Hvis du ikke har sett noe særlig på Disney-filmer så anbefaler jeg sterkt de tre jeg har nevnt! Jeg har tegnet to tegninger fra sjørøverplaneten og tenkte å dele dem her. + at jeg legger til trailerne til de tre nevnte Disney-filmene og videoer med favorittmusikken min fra den filmen. Sjekk det ut da vel. :)

Jim Hawkins og sangteksten til sangen "I'm Still Here" som er i filmen Sjørøverplaneten. En av mine yndlingsanger! :)

Jim Hawkins og Mr. Silver

Sjørøverplaneten

I'm Still Here (en sang som jeg hører på hele tiden, blir aldri lei den!)

Ringeren i Notre Dame

God Help the Outcast (På norsk, det er den beste versjonen synes jeg)


Skjønnheten og Udyret

Åpningen til filmen. Elsker den virkelig!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)