torsdag 31. mai 2012

Flere sommerbilder, fra blomstparadiset :)

   Gratulerer såå mye med dagen til det fantastike kongeparet vi har her i Norge! Er virkelig stolt over å ha så flotte personer som ledere i vårt land. Fikk med meg litt av konserten som ble holdt på operataket i Osls idag på TV. Dronning Sonja så ut til  være på gråten hele tiden, og kong Harald viste sin glede ved å ha det normale ansiktsuttrykket. De er virkelig vidunderlige mennesker de to!
   Tenkte å dele noen flere sommerbilder jeg tok i fjor sommer. Mamma, søstrene mine og jeg var i en blomsterbutikk, og jeg hadde tatt med kamera for å ta bilder av de fine blomstene. Sånt blir det bra bilder av vettu! :)

Søt og uskyldig blomst

Jeg synes denne ser ut som en vannlilje. Jeg liker spesielt den "knæsje" fargen!

Søstrene mine, Pia med blomst i håret og Jenny i bakgrunnen. :)

Knopper ^^

"Hawaiiblomst"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)