tirsdag 29. mai 2012

Kimi Ni Todoke - Reaching you :)

   Hadde fri fra skolen idag! Herlig, som det alltid er når man har fri på en ukedag. ;) Så jeg har brukt dagen på å gjøre rent i huset - vasket badet og støvsugd kjelleren. Og jeg laget middag til familien. :) Så gikk jeg tur med hunden med en venninne, og etter det har jeg stort sett brukt tiden på å se på en ny serie jeg fant for en tid siden. Kimi Ni Todoke. Jeg har lest litt fra mangaen og syntes den var bra så jeg fant animeserien på http://www.animefreak.tv/watch/kimi-ni-todoke-episode-1-online. Der kan man også se mange andre serier, så det er en nyttig serie for dem som er interisert i manga og anime.
   Imorgen blir det skole igjen da... :) kjedelig dag å komme tilbake til skolen på, men tåler det vel...
   Tenkte å dele et bilde jeg tok av hunden min som jeg syntes ble veldig bra. Hunden min heter Fiffi og er en dverg-Schnauser. :) Det er en jente altså, selv om den har bart og skikkelige øyebryn, hehe.

Søte Fiffi! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)