torsdag 3. mai 2012

Naruto :)

   Da var torsdagen ferdig. Er det andre enn meg som har tenkt at det er nøyaktig to uker til 17. mai idag? :) Jeg gleder meg noe inn i granskauen til 17. mai. Jeg gleder meg til å gå med bunaden min! Har bare hatt den på en eneste gang.
   Imorgen skal jeg få besøk av en av mine beste venninner fra Sandvika! Hun skal overnatte her, og da skal vi ha det kjempekoselig! :) Gleder meg. Kanskje kan vi ta et bilde sammen å legge ut her på bloggen. ;) Skikkelig fjortissopplegg, men ja... Vi får se hva det blir til. :) Merker at det ble en god del smilefjes i dette innlegget... Jeg er litt overtrøtt...
   Tenkte å dele en tegning jeg tegnet 30. september i fjor. Det er Naruto med lommeboken hans. Jeg må skaffe meg en sånn lommebok. Den er så rå! Jeg hermet etter et bilde jeg fant på nettet. De er ikke helt like, jeg gjorde den litt annerledes. :)
   Jeg har kommet til episode 153 i Naruto Shippuden nå (for de som er interessert) Jeg har ikke set noen episoder på flere dager nå :( har ikke hatt tid... Men sånn er det. Man har ikke tid bestandig. :)

Original (fra nettet)

Min tegning


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)