onsdag 16. mai 2012

Bursdagskort til 17. mai gutten! :)

   Nå gleder jeg meg vilt til imorgen! Tanten min som har fikset på bunaden min kom ca. klokka halv åtte og leverte bunaden. Jeg elsker å gå med bunad, jeg kunne gått med det hver dag! :) Jeg skal ikke gå i tog i år. Det er litt rart, etter å ha gått i tog i ti år... Det blir pappa og jeg som skal stå og se på. Mamma, og de to yngre søstrene mine skal gå i toget. Gleder meg såå! Selv om det antakelig kommer til å regne... Håper på det beste!
   For noen dager siden var jeg med søsteren min på kjøpesenteret, og jeg kjøpte hobbysaker på panduro. Jeg ville lage et skikkelig burdagskort til søskenbarnet mitt som ble født 17. mai. 2011. Her er det jeg kjøpte:
Rutete ark fra "Panduro"

Tre prikkete ark i forskjellige farger fra "Panduro"

Klistremerker fra "Søstrene Grene"

Mønstret tape fra "Søstrene Grene"

Dobbeltsidig tape fra "Panduro"

Liksom frimerker fra "Søstrene Grene"

Jeg ble veldig fornøyd med kortet jeg laget til Viktor. Jeg tegnet Vodoodokka, norgeflaggene og muffinsen for hånd, vimplene er feste på hyssing. Jeg ganske enkelt teipet de fast med både dobbeltsidig tape og vanlig tape, så de skulle holde ekstra godt. Jeg laget ikke et brettet kort denne gangen, fordi det ble så stort.
Forsiden på kortet til 17.mai-gutten Viktor som blir ett år i morgen! :)

Baksiden av kortet
Et smart tips: Bruk linjal og fargelegg kantene på akret. Da ser det ut som det er et annet ark under, (men det er det ikke. ;)) Da sparer man papir, det blir ikke så veldig mange lag og det ser fint ut. Det er dette jeg har gjordt på det hvite arket innenfor det rutete arket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)