onsdag 23. mai 2012

Katekyo Hitman Reborn :)

   Katekyo Hitman Reborn er en animeserie jeg har sett, som jeg syntes var veldig bra. Jeg pleier ikke å være så glad i denne typen serier, men denne syntes jeg var spesiell. Det er ganske mange episoden omkring 200 tror jeg. Det er en stund siden jeg så den nå... Jeg vil se den igjen, men ikke enda... Det er en serie man gjerne venter en stund før man ser om igjen... ;) Jeg syntes starten var rar og så første episode en gang. Jeg trodde det ikke var noe særlig for meg og så på noe annet i steden. Men jeg kom over første episode en gang til og betemte meg for å gi den en ny sjanse. Heldighvis gjorde jeg det, for jeg ble helt oppslukt av den! Og den blir bedre og bedre jo mer du ser. Det er slutten som er best! Så "hold ut" om du vil se serien. ;)
   Mine favorittpersoner i serien er Kasagawa Ryohei, Dino, Yamamoto Takeshi og Gokudera Hayato. Jeg har tegnet Kasagawa Ryohei, men klarte å glemme plasteret hans, som han har på nesa! Går det an. og "tatoveringen" på halsen fant jeg på... ;) Jeg legger ved første episode. Og husk at jeg sa den første episoden er litt "rar" så gi den en sjanse før du går etter noe annet. :)

Sasagawa Ryohei - Extreme

Katekyo Hitman Reborn episode 1 del 1

Katekyo Hitman Reborn episode 1 del 2


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)