torsdag 10. mai 2012

Danseforestilling :)

   Nå sitter jeg og venter på å danse. Det er foreløpig bare generalprøve, men det er like særiøst som selve forestillingen. Så her sitter jeg med godt sminka annsikt og fullt kostyme (en enkel turkis kjole, haha) Jeg fikk søskenbarnet mitt, som også er her, til å filme meg på en storskjerm som er her i garderobene. Jeg har lagt til videoen her. :) Ikke den beste kvaliteten, men, men :) Jeg er den som kommer inn først fra høyre side...
   Tenkte å dele en tegneserie jeg tegnet i fjor sommer. Søsteren min står egentlig for ideen for denne, så hun skal ha takk for det. Synes den ble ganske så bra, men å lage tegneserie på fast basis er nok ikke helt min greie...

Mette og Penny: Snille hundepassere

Danseforestilling 10. mai. 2012



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)