torsdag 24. mai 2012

Langhelg? Ja, takk! :)

   Endelig er den etterlengtede langhelgen her. Nå har jeg fri fra fredag til tirsdag neste uke! Ah, herlig! Og jeg er ferdig med naturfagsfremføringen. Kan livet bli noe bedre? ;) Imorgen skal jeg ut med klassen og spille volleyball. Ikke som noe skolearrangement, bare noe vi hadde lyst til å gjøre sammen. :) Gleder meg jeg! Etter det skal jeg på hyttetur med fantastiske jenter fra kirken! Det gleder jeg meg også til! Da skal vi kose oss vilt! (Det spørs derfor om jeg får skrevet innlegg i bloggen imorgen, bare så det er klart) ;)
   Det var så deilig vær idag! Vi satt ute på skolen idag og kokte. Men det var en deilig følelse å få sol på kroppen! :) Det var jo 28 grader i sola idag! Det vet jeg fordi vi målte temperaturen i naturfagstimen i dag til et forsøk. Det er varmt. Sommeren er virkelig her! :D
   Tenkte å dele et kort jeg laget for en stund siden. Det er et bursdagskort, som er skikkelig sommerlig. Jeg elsker fargene jeg brukte! De er så fine sammen.
   Håper dere alle får en fin helg og koser dere like mye som meg i denne varmen. :)

Forsiden

Innsiden

Innsiden (der man skal skrive) ;)

Baksiden (Se på det fine papiret! Jeg elsker det!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)