tirsdag 1. mai 2012

Nr. 7 i rekka: Garden in full Bloom :)

   Hei, hei! Har hatt en super 1.mai idag. Skikkelig strålende varmt vær. Har vært på tur med venner og familie idag. Noen av dem tok til og med sitt første bad i år. Ikke jeg da, vannet var altfor kaldt. Dessuten hadde jeg ikke med meg badetøy... Sola derimot var skikkelig varm og jeg kan si det sånn at jeg har fått litt farge og blitt litt rød i i ansiktet, men det føles deilig! Endelig skikkelig sommervarme. Gleder meg veldig til sommeren! Da skal jeg leve i badetøyet! Det skal være sikkert!
   Ja, da skal jeg dele med dere den syvende og så langt den siste "krussedulltegningen" jeg har gjordt så langt. Denne tegningen er mer en type "strektegning". Dere skjønner hva jeg mener når dere ser den. ;) Jeg har kalt den Garden in full Bloom. Jeg ble veldig fornøyd med den. Så fornøyd at jeg har startet på en ny strektegning. Vi får se når den blir ferdig... :) Håper alle har hatt en like fin 1. mai idag somjeg har hatt! :D

Garden in full Bloom

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)