fredag 4. mai 2012

Mal en sko! Ferdig :)

   Hei og hopp. Her er det liv! Min venninne Kariña er her, og vi kosær'vårs fælt! Vi har spilt Memory og 20 spørsmål. Det er skikkelig gøy egentlig! Noen ganger er det koselig å spille et godt gammadalgs brettspill. Det anbefales. ;) (Glappy-face)
   Jeg ble ferdig med skooppgaven min idag. Tenkte derfor å dele resultatet med dere. Oppgaven gikk ut på å male en sko inspirert av et bilde av en kunstner i modernismen. (Langt og innviklende forklart!) Jeg valgte Roy Lichtenstein en kunstner som drev med pop-art. Bildet jeg valgte å bli inspirert av heter: Girl at Piano. Jeg velgte derfor å bruke mye pianomønter på skoen min. :)

Roy Lichtenstein: Girl at Piano (min inspirasjon)


Min en gang blå Converse er nå pusset med sandpapir og polert med neglelakk. Og malt hvit.

Den andre siden

Bakgrunnsfarge på venstre side (utsiden av skoen)

Tenkeboble og prikker. Ringene er malt i samme farge som bakgrunnsfargen på den venstre siden.

Ytterstreker

Fronten begynner å ta form

Prikkene er ferdige

Tekst i tenkebobla og pianomønsteret på bunnen begynner å ta fom.

Gult hår! :)

Pianomønster ferdig!

Pianomønster ferdig!

Front.

Front ferdig!

Front med lisser :)

Venstre side

Høyre side








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)