fredag 18. mai 2012

Bokura ga ita - We were there - Vi var der :)

   Tenkte å dele noen tegninger jeg tegnet for en stund siden. Jeg ble inspirert av en animeserie jeg har sett. Bokura ga ita, heter den opprinnelig, men på norsk betyr det: Vi var der. Det er en av de beste seriene jeg har sett! Der det faktisk skjer noe mellom en gutt og en jente. De blir faktisk sammen! Det er et ganske sjeldent syn i en slik serie! Det handler om forholdet deres. Det er en virkelig fin serie, og jeg anbefaler den til alle! Har sett den hele tre ganger også! Blir aldri lei. Vurderer å se den igjen snart. :) Det er mulig å se den på youtube... For de som ønsker å se den. Skulle ønske jeg hadde noen andre nettsider dere kunne bruke, men jeg vet ikke om noen. Youtube er derfor en god venn av meg. Hehe! Jeg legger ved den første episoden så dere ikke trenger å lete den fram (selv om det ikke er så vanskelig) ;)



Bokura ga ita - episode 1 del 1

Bokura ga ita - episode 1 del 2


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)