lørdag 12. mai 2012

Monstertrucks er kult! :)

   Idag var jeg med familien og så monstertrucks! Det var skikkelig kult. Jeg filmet en god del, og har tenkt å legge ut videoene her på bloggen når jeg får tid. Det var en ganske mye støy som kom fra de "bilene". Det brølte og brummet og vrooooma hele tiden, men det var en del av moroa. ;) Da alle løpene var kjørt og de fleste som var der hadde dratt, skulle dere sett hvor mange tomflasker som lå igjen! Den yngste søsteren min og jeg satte i gang å plukke, vi fikk til sammen flasker verdt 106 kroner som vi kjøpte en film for på butikken. (Istid 3) Likevel var det kjempemange flasker igjen. Vi hadde det så gøy. :D
   Idag vil jeg dele noen tegninger av en person jeg har funnet på, med inspirasjon fra sjørøverplaneten. Jeg har jo sagt tidligere at jeg ofte dagdrømmer og da finner jeg gjerne på fortsettelser på filmer, serier, bøker eller lignende. Denne personen jeg fant på heter Emily Silver. Jeg innbilte meg at hun skulle være datteren til Mr. Silver, og derfor en sjørøver. Hun og Jim skulle falle for hverandre osv. dere skjønner tegninga ;) Sånn er jeg altså... ;) Håper dere alle har en god helg! Her er tre forskjellige versjoner av; Emily Silver. Hvilken liker dere best?





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)