lørdag 19. mai 2012

Tysk-prosjekt :)

   Idag har jeg brukt omtrent hele dagen med å sitte på rommet mitt og se på Naruto. Ganske mye tid fant jeg ut klokka seks i kveld da søsteren min og jeg skulle lage pizza til middag. Jeg følte ikke akkurat noen god følelse av å ha sittet stille å se på en pc-skjerm hele dagen... Men det får bare være. Av og til må jo det også være lov... eller?
   Tenkte å dele et prosjekt fra tysken vi hadde på skolen for noen uker siden... Jeg og en venninne laget en video om Beethoven. Vi snakker tysk, og vi er ikke akkurat eksperter, men vi gjorde vårt beste. Dere får se om dere forstår noe av det. Hehe... Jeg er den som snakker om Mozart og Beethoven i den siste halvdelen av filmen... hvis det er en interesant opplysning. ;) Ha en fortsatt god helg! Snakkes på mandag. :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar :)